Datadrevet Content Masterclass

Vi har produceret over 10.000 billeder og videoer, som har rykket noget for nogen: Annoncering på sociale medier kræver, at dit indhold spiller.

I denne masterclass får du vores gennemtestede opskrift på, hvordan du arbejder datadrevet med dit indhold på nogle af de vigtigste kanaler og samtidig skaber de rigtige rammer for at få succes med indholdet.

DKK 12.000 ekskl. moms / år

  • 38 videoer
  • 7 quizzer
  • 11 skabeloner 
  • Certifikat
    Write your awesome label here.
      Frivillig eksamen
      Tilfredshedsgaranti
          1:1-sparring

      Q&A-sessioner

    • Tilfredshedsgaranti
    • 1:1-sparring og rådgivning
    • Eksamen og certifikat
    • Q&A sessioner

    Hvad kan du forvente?

    Alle vores erfaringer og ekspertise om datadrevet content produktion samlet et sted.

    • Det lærer du:

    • At mestre den opskrift, som vi bruger til at skabe det bedste indhold

    • At lave gode briefs til dem, der udvikler og producerer indholdet

    • At arbejde med formater, der passer til kanaler som Meta, TikTok og YouTube

    • Konkrete huskeregler, der får folk til at handle – uanset købsrejse og kanal

    • Til dig, der vil:

    • Gå fra begynder til ekspert og fra A til Z i at få mere ud af dit indhold

    • Spare tid ved at give bedre og mere konkrete briefs

    • Spille Content-specialisten og Paid Social-specialisten gode

    • Have mere ud af dit budget med bedre indhold, der får folk til at stoppe op

    Mød underviseren

    Baseret på sine erfaringer fra Tysk Turist, Novo Nordisk, MSD, Simple Feast m.fl. deler Marcin ud af sin viden i vores Datadrevet content Masterclass. 

    Marcin giver dig en grundig gennemgang af det framework, som PL & Partners benytter i produktionen af datadrevet content til vores kunder. Du får konkrete tips og tricks til design af content til Meta, TikTok og YouTube. Dit marketingbudget kommer til at takke dig for det.

    Marcin Gasienica

    Head of Creative

    Indhold i Datadrevet Content Masterclass

    Velkommen
    Framework
    Brugerrejsen
    Design huskeregler
    Content til Meta
    Content til TikTok
    Content til YouTube
    Creative brief
    Next steps
    Modul 1:

    Velkommen

    For at du får mest ud af din masterclass, får du en introduktion: Hvad handler din Datadrevet Content-masterclass om? Hvad skal du igennem? Og så får du vores anbefalinger til, hvordan du får mest ud af modulerne.
    Modul 2: 

    Introduktion til datadrevet content

    Hvad er datadrevet content? I dette modul får du hele vores tankegang og skabelon til at arbejde datadrevet med dit indhold. Denne metode er en del af årsagen til, at vi i dag har marketing-viden for over 1 milliard annoncekroner.
    Modul 3:

    Udvikling af content til brugerrejsen

    Nu skal vi snakke brugerrejser: Hvordan ser en god brugerrejse ud? Hvordan finder du frem til relevante emner og relevant indhold? Og så får du også nogle af vores bedste eksempler og brugerrejser.
    Modul 4:

    Gode huskeregler til design af content

    Her får du vores bedste huskeregler til, når du skal rådgive om, hvordan det gode content ser ud. Vi skal snakke adfærd i news feed, triggers, upper funnel- og lower funnel-content, CTA-knapper, tekst i kreativer og en masse andet godt. Glæd dig!
    Modul 5:

    Content creation til Meta-annoncering

    Når du skal lave godt content til Meta, er det en god idé at kende formaterne og spillereglerne. I dette modul bliver du gode venner med video-, billed- og karruselannoncer, og så får du også en masse nyttige værktøjer til at producere dit Meta-content.
    Modul 6:

    Content creation til TikTok-annoncering

    Ny kanal, nye spilleregler: I dette afsnit bliver du gode venner med TikTok-indhold. Hvad er forskellen på organisk og betalt? Hvad er Spark Ads? Og hvordan laver du godt TikTok-content, mens du overholder safe zones? Du får også nogle gode kreative eksempler, som du kan sakse inspiration fra.
    Modul 8:

    Creative brief

    For at koge en god suppe skal du kende den rigtige opskrift. Nu skal vi snakke creative brief: Hvad er det? Hvorfor er det vigtigt? Og hvordan ser et godt creative brief egentlig ud? Du får selvfølgelig serveret nogle gode brief-eksempler undervejs, som du kan lade dig inspirere af.
    Modul 7:

    Content creation til YouTube-annoncering

    YouTube er en gammel kanal, men traditionerne har ændret sig: I dette modul får du vores opskrift på, hvordan du laver godt content til din YouTube-annoncering, der følger med tiden.
    Modul 9:

    Next steps

    Tillykke! Du er stortset i mål. I dette modul skal vi snakke om, hvilke veje du kan gå herfra for at blive endnu dygtigere. Har du ekstra blod på tanden? Nu er du også klar til at tage vores valgfri eksamen i datadrevet content, hvor du skal til mundtlig fremlæggelse i en konkret case. Vi glæder os til at møde dig 👋

    "Efter masterclassen har vores Digitale Content Creator fået et solidt fundament og en relevant struktur til at arbejde med indholdsproduktion, samt viden og inspiration til løbende at optimere vores performance marketing aktiviteter."

    Stine Munk-Stander
    CMO @ AnnóAnno

    Vi giver første omgang

    På vores regning: Prøv de første moduler af vores masterclass.
    Opret en gratis bruger og begynd med det samme.

    Prøv vores Datadrevet Content Masterclass gratis

    Vi har produceret over 10.000 billeder og videoer, som har rykket noget for nogen: Annoncering på sociale medier kræver, at dit indhold spiller.

    I denne masterclass får du vores gennemtestede opskrift på, hvordan du arbejder datadrevet med dit indhold på nogle af de vigtigste kanaler og samtidig skaber de rigtige rammer for at få succes med indholdet.

    Bureauet bag Academy

    Vi er PL & Partners. Vi er dit digitale marketing-bureau med mere end 50 af landets dygtigste specialister og rådgivere.

    Til dagligt hjælper vi kunder med alt fra annoncering på sociale medier og Google Ads til rådgivning om digital strategi, kunderejser og indhold, der rykker noget for nogen.

    Vi har brugt over 1 milliard annoncekroner for kunder som Falck, Verisure, GOODIEBOX og Kræftens Bekæmpelse. Og gennem Academy kan vores erfaring blive til din fordel.

    Få svar på nogle af de mest stillede spørgsmål

    Hvor god skal jeg være for at tage en masterclass? 

    Nybegynder eller erfaren, vores masterclasses giver dig solid viden fra start til slut. Vi starter med grundlaget og går gradvist dybere ind i tekniske emner. Er du allerede erfaren, vil du hurtigt kunne navigere i de første moduler og fortsat udbygge dine færdigheder med mere komplekse emner.

    Hvad kan jeg forvente af at være en del af Academy by PL & Partners?

    Academy by PL & Partners er ikke kun masterclasses i digital annoncering, men et helt fællesskab. Udover videoer, skabeloner og quizzes får du adgang til unikke muligheder som en gratis årlig sparringsession med en senior-specialist. Vi holder online Q&A hver anden uge og tilbyder adgang til en eksklusiv netværksgruppe. Her får du skræddersyet rådgivning og mulighed for at udvide dit professionelle netværk.

    Hvad koster de forskellige masterclasses?

    Tilmeld dig Academy by PL & Partners for et års eksklusiv adgang til masterclasses og sparringsmuligheder. Vores nuværende masterclass-priser ser sådan ud:
    • Meta Masterclass: 19.900 DKK / år
    • TikTok Masterclass: 19.900 DKK / år
    • Datadrevet Content Masterclass: 12.000 DKK / år
    Hvis du har fået lyst til at hoppe på flere læringsrejser, har vi en god nyhed til dig: Hvis du beslutter dig for at udforske mere end én masterclass, vil vi skubbe prisen lidt i den rigtige retning. Vi tror nemlig på, at du skal have adgang til alt det ekstra, der følger med Academy by PL & Partners, uden at din pengepung skal lide. Er du interesseret i flere masterclass, så book et møde med os og hør mere.
    Hvis du sidder på kanten af stolen og spekulerer på, om det hele er noget for dig, så slap helt af – vi har en prøvetur klar til dig. Du kan smugkigge på de første moduler af hvert kursus helt gratis og beslutte dig senere. Så der er ingen grund til at vente – velkommen til Academy by PL & Partners.

    Kan privatpersoner få fradrag ved købet af en masterclass?

    Når du driver en enkeltmandsvirksomhed, åbner Academy by PL & Partners døren til potentielle fradrag for alle vores masterclasses.
    Lad os illustrere det med et eksempel:

    Prisen på Meta-kurset kan skrumpe betydeligt med moms- og skattefradrag: 19.900 kr. x 0,92 (Arbejdsmarkedsbidrag) x 0,60 (standard skattesats) = 10.985 kr.
    Så i realiteten vil dette kursus kun koste dig 10.985 kr. efter at have udnyttet fradragene for moms og skat (hvis du er berettiget).
    Vær opmærksom på, at dette regnestykke bygger på værdier for en person, der betaler almindelig skat. Skatteprocenten svinger fra person til person. Vi tager udgangspunkt i en standard skattesats på 40%, men du kender helt sikkert dit eget skatteforhold endnu bedre.
    For at høste frugterne af denne mulighed skal din virksomhed have en indkomst. Hvis ikke, kan skattemyndighederne komme med indsigelser, da din virksomhed eventuelt bliver anset som "tom". Dog er der håb for selvstændige konsulenter – blot én betalende kunde er nok til at begynde at snuse til disse fradragsfordele. Husk også, at SKAT kræver, at kurset bygger på "opdateret" viden, ikke nyudviklet, for at være berettiget til fradrag.
    Husk, at reglerne og mulighederne for fradrag varierer fra person til person. Det er en beslutning, du selv skal tage, og vi lægger derfor ansvaret over på dig. Så tag din tid, søg råd og beslut dig med omtanke.

    Hvorfor er der kun 10 pladser om måneden?

    Hos Academy by PL & Partners fokuserer vi på optimal medlemsoplevelse gennem grundig introduktion, 1:1-sparring, Q&A, eksamener og netværksarrangementer. Vi sikrer, at kun de mest motiverede med størst potentiale for udbytte får adgang.

    Er det muligt at købe flere licenser på én gang?

    Ja, du kan købe flere licenser til vores platform for at styrke kompetenceudvikling i din virksomhed. Har du spørgsmål eller vil vide mere? Book et møde for en uddybende snak.